#SLooPyourSelf #unpicdebinezilnic #staiacasa

3 alimente din care să-ți faci #unpicdebinezilnic când #staiacasa

#unpicdebinezilnic #staiacasa

Suntem într-o perioadă în care regândim radical listele de cumpărături. În magazine cea mai mare cerere s-a mutat la raioanele de conserve, paste, făină, iar drojdia a devenit un lux.

Și nu e rău să fim pregătiți cu cele de mai sus! Dar avem și niște idei de la raioane mai puțin căutate: neperisabile care îți pot face mult bine în zilele de izolare socială.

1. Nuci și semințe crude

Bune și ca gustări și în salate sau pâine, ele au concentrații mari de proteine, fibre, grăsimi sănătoase și minerale valoroase.

De exemplu, o mână de semințe de floarea soarelui îți oferă doza zilnică aproape completă de vitaminele B1, B5 și B6. Migdalele sunt bogate în vitamina B2 și vitamina E. Nucile de Brazilia sunt o sursă excelentă de seleniu, iar fisticul îți oferă proteine complete, cu toți aminoacizii necesari organismului.

Mare grijă la cantități, totuși! Pe cât sunt de valoroase nutrițional, cu atât sunt de bogate în calorii.

2. Fructe de pădure congelate

În congelatoarele celor mai multe magazine vei găsi și mixuri de fructe. Nu trece cu indiferență pe lângă ele! Dacă au fost congelate la scurt timp după recoltare, fructele își păstrează toate beneficiile și merită un loc în stash-ul tău de acasă.

Fructele de pădure sunt printre cele mai sărace în zaharuri naturale și în calorii. În schimb, sunt pline de antioxidanți și vitamine, deci au grijă de sistemul cardiovascular. Îți garantăm că vor înveseli orice bol de cereale, smoothie sau prăjitură.

Recomandarea este să citești cu atenție eticheta și să alegi fructe care nu au fost tratate termic înainte de congelare și care nu au zahăr adăugat.

3. Fir întins la pește!

Noi am observat că raftul cu conserve de pește rămâne totuși plin când celelalte se golesc. Și înțelegem că nu-i pe gustul tuturor. Cu toate astea, peștele e una dintre conservele cu cele mai multe beneficii nutriționale. Nu-l lăsa să se zbată la raft!

Știai că sardinele în ulei conțin mult mai mult calciu decât laptele și iaurtul? Iar tonul vine la pachet cu o doză sănătoasă de seleniu. Nu trece cu vederea nici somonul sau păstrăvul, bogate în vitamina D, atât de necesară când petreci mai puțin timp la lumina soarelui.

#SLooPyourSelf

Așadar, pentru următoarea vizită la magazin sau cumpărături online,  trece pe listă câte ceva din lista noastră. Iar pentru următorul mic-dejun sau gustare, ia de la frigider și un smuti SLooP!

Sursa: Republica Bio